A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  R  S  T  U  W  Z  #  odznaki 

Rajza 97 – lubuskie wyprawy rowerowe – dł. 23,8 km

Rajza 97 – lubuskie wyprawy rowerowe – dł. 23,8 km
Kożuchów – Czciradz – Sokołów – Drwalewice – Nowe Żabno – Stara Wieś – Nowa Sól
2021.08.12

Urlop wakacyjny AD 2021 wielkimi krokami dobiega końca to też ostatnią rowerową wyprawę zaplanowałem z myślą o zwiedzeniu Zamku w Kożuchowie, a później okrężną drogą udaniu się do Nowej Soli. Trasę wytyczyłem w taki sposób, aby ominąć bardzo duży ruch zmotoryzowanych na DW297. I nie pomyliłem się, a po drodze mogłem zobaczyć jeszcze dwa pałace w Czciradzu i w Drwalewicach.

Wyznaczona trasa była łatwa i przyjemna, tym razem nie zaliczyłem żadnych przejazdów drogami polnymi czy leśnymi, których w województwie lubuskim nie brakuje. Bardzo mały ruch zmotoryzowanych pozwalał na relaks i podziwianie widoków, w szczególności przy wyjeździe z Kożuchowa rozciągająca się w kierunku północnym panorama jest niesamowita. W tym dniu jedynym utrapieniem był upał, który dawał się odczuć, w szczególności na postojach. Nowa Sól to już zatłoczone miasto, na szczęście nie zapomnieli tam o rowerzystach. Jeszcze tylko rowerowe kółko po mieście i powrót do przyczepy.

Atrakcje turystyczne:

  1. │►│ Zamek w Kożuchowie
  2. │►│ Kościół Rzymskokatolicki Oczyszczenia Najświętszej Maryi Panny z XIII wieku
  3. │►│ Pałac w Czciradzu
  4. │►│ Pałac w Drwalewicach
  5. │►│ Kościół Rzymskokatolicki Matki Bożej Fatimskiej w Nowym Żabnie
  6. │►│ Kościół Rzymskokatolicki św. Antoniego z Padwy w Nowej Soli




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz